Skuteczne Zarządzanie Reklamacjami warsztaty zamknięte

Praktyczne Warsztaty Jakościowe

Temat: Skuteczne Zarządzanie Reklamacjami

Trener: Aleksandra Purzycka

– ekspert w dziedzinie zarządzania jakością,
– związana z firmą produkcyjną z branży Automotive;
– praktyk metodyki Six Sigma;
– doświadczony trener i pełnomocnik SZJ;
więcej w zakładce O nas

Korzyści z uczestnictwa w warsztatów:

  1. Nabycie umiejętności przeprowadzania procesu reklamacyjnego;
  2. Poznanie i stosowanie metodologii 8D;
  3. Umiejętność posługiwania się narzędziami jakości oraz różnymi formularzami;
  4. Przeprowadzanie analizy przyczynowo – skutkowej;
  5. Monitorowanie efektywności działań po reklamacjach;
  6. Doskonalenie pracy zespołowej oraz procesu reklamacyjnego.


Program warsztatów:

  1. Rodzaje problemów i reklamacji – definicje;
  2. Standardy dotyczące procesu reklamacyjnego: ISO 9001, ISO 10 0001/2/3, ISO TS, przepisy prawa.
  3. Procesy skutecznego rozwiązywania problemów – reklamacji;
  4. Rodzaje reklamacji (Postępowanie / Sposób odpowiedzi / Kategorie )
  5. Analiza reklamacji / niezgodności – narzędzia i stosowanie metody 8D (kroki 8D);
  6. Stosowane formularze w procesie reklamacyjnym – przykłady i ćwiczenia.
  7. Zapisy i systemy wspierające (bazy danych, wymiana informacji, SAP, platformy internetowe).
  8. Podejście zorientowane na Klienta i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  9. Analiza i doskonalenie procesu reklamacyjnego i organizacji (PDCA, Pareto, 4M, audity, koszty).
  10. Pytania, uwagi, podsumowanie
  11. Ankieta.

Data:

do uzgodnienia

Miejsce:

siedziba Klienta lub inne miejsce wskazane przez Klienta

Czas:

1 dzień = 8h zegarowych (w tym przerwy)

Forma:

Praktyczne Warsztaty – organizowane są dla grupy pracowników (od 5 do 15 osób)

Przygotowanie do warsztatów:

Przed organizacją warsztatów kontaktujemy z firmą, aby przekazała nam informacje odnośnie najczęstszych problemów występujących w organizacji. Ma to na celu pomóc organizacji w ich rozwiązywaniu przy okazji ćwiczeń praktycznych.

Informacja ta, wraz z przykładową dokumentacją (jeśli istnieje) powinna zostać przekazana do prowadzącego warsztaty odpowiednio wcześniej.

Przebieg warsztatów:

Podczas dyskusji, omawiania przykładów oraz case study poruszana jest jednocześnie specyfika danej firmy – jej cele, procesy, struktura organizacyjna. Podczas rozwiązywania zadań przez zespół dyskutowane są realne problemy występujące w organizacji.

Wartość dodana:

Omawiając najczęściej powstające niezgodności można łatwo określić obszary do doskonalenia. Ma to na celu tworzyć wartość dodaną warsztatów dla Klientów oraz sprawia, że uczestnicy rozwiązują realne problemy organizacji i od razu przystępują do analizy rzeczywistych niezgodności.

Dodatkowe informacje:

– Każdy uczestnik otrzymuje materiały w formie drukowanej oraz na płycie CD;
– Do dyspozycji uczestników będą przygotowane artykuły piśmiennicze niezbędne do praktycznej części warsztatów (m.in. brystol, flamastry itp.).
– Zaplanujemy pod koniec czas na dyskusję i zadawanie nurtujących pytań.

Certyfikat:

Wszyscy uczestnicy po aktywnym uczestnictwie w ćwiczeniach otrzymują imienne certyfikaty potwierdzające ukończenie warsztatów z wynikiem pozytywnym. Certyfikat wystawiamy w dwóch egzemplarzach – wersja w języku polskim i angielskim.

Już dziś zapytaj nas o dostępność terminów
i zamów przeprowadzenie warsztatów zamkniętych!

Wypełnij formularz zapytania:

Imię i Nazwisko zgłaszającego (wymagane)

e-mail zwrotny (wymagane)

tel. kontaktowy (wymagane)

Ilość zgłaszanych osób + dane firmy do faktury VAT (jeśli dotyczy)

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.

Więcej szczegółów udzieli: Aleksandra Purzycka, tel. 663-032-881; aleksandra@qualityskills.pl

<< Oferta

Podczas dyskusji, przykładów oraz case study poruszana jest specyfika

danej firmy – jej cele, procesy, struktura organizacyjna oraz podczas

rozwiązywania zadań przez zespół dyskutowane są problemy występujące w organizacji

Brak odpowiedzi na “ Skuteczne Zarządzanie Reklamacjami warsztaty zamknięte ”

QualitySkills.pl

*

  • Strona korzysta z cookies:

    Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody prosimy o wyłączenie ciasteczek w przeglądarce internetowej. Więcej informacji znajduje się w Polityce Cookies
  • Do góry
    • RSS
    • Facebook
    • Google+
    • GoldenLine